۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۱۳

"نوشدارو" به قبرس رفت / دردسرهای بورسیه یک دانشگاه اروپایی

"نوشدارو" به قبرس رفت / دردسرهای بورسیه یک دانشگاه اروپایی

عوامل مجموعه تلویزیونی "نوشدارو" به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی برای ادامه تصویربرداری به قبرس رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری این مجموعه که از اوایل پاییز سال گذشته آغاز شده بود هم اکنون بیش از نیمی از مراحل خود را پشت سر گذاشته و گروه پس از بازگشت از عسلویه، برای ادامه کار به قبرس رفته‌اند.

"نوشدارو" درباره خانواده ای جهادگر است که فرزند ارشد آنها به عنوان دانشجوی برتر بورسیه دکترای یکی از دانشگاه های معتبر اروپایی می شود. این دعوت باعث شده تا خانواده نیز علی رغم میل باطنی با او همراه شود. ارتباط خانواده با محیط و فضای جدید بسترساز داستان های این سریال است.

فاز جدید این پروژه از اواخر اسفند ماه کلید خورد و تیم تولید "نوشدارو" در ایام تعطیلات نوروز مشغول تصویربرداری قسمت های مربوط به تهران بودند. دانشکده علوم هواشناسی، پژوهشگاه صنعت نفت و ساختمان جهاد از جمله لوکیشن هایی بودند که در این مدت مقابل دوربین عارف نامور رفتند. پس از آن گروه برای تصویربرداری قسمت های مربوط به عسلویه، راهی این شهر شده و بعد از پایان این بخش برای ادامه تصویربرداری به قبرس رفتند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده بعد از اتمام بخش خارج از کشور، تصویربرداری لوکیشن‌های اهواز و مناطق جنگی شروع خواهد شد. 

در این مجموعه که به سفارش وزارت جهاد کشاورزی و برای پخش از شبکه اول سیما تولید می شود. هدایت هاشمی، رز رضوی، ساقی عسگری، محبوبه بیات، امیرعلی نبویان، سهند جاهدی، شیوا خسرومهر، سید جواد طاهری بازیگران اصلی این سریال هستند. ضمن آنکه در مرحله جدید اصغر همت، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی و علی صالحی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: بنیامین سربندی، جواد اردکانی. دستیار اول کارگردان و انتخاب بازیگر: علی بکائیان. برنامه ریز: علیرضا نجف زاده، مدیر تصویربرداری: عارف نامور، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح گریم: عباس صالحی، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، مجری طرح: فرشته مهدی زاده، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم.

کد خبر 2041886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha